مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت : طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم، در حال حاضر با همکاری و مشارکت 574 مربی قرآن در استان در حال اجراست و امسال 35 هزار حافظ قرآن در اصفهان تربیت خواهد شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام رضاصادقی در مراسم تجلیل از مربیان و دست اندرکاران کلاس های طرح ملی حفظ قرآن کریم اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری، سازمان اوقاف و امور خیریه ، پنج سال متوالی است که طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم را اجرا می کند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا استان اصفهان با اجرای طرح در چهار دوره گذشته توانسته است جزء استان های برتر کشور  شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم، در حال حاضر با همکاری و مشارکت 574 مربی قرآن کریم در سطح استان درحال اجراست و امسال 35 هزار قاری و حافظ قرآن کریم در استان اصفهان تربیت خواهد شد.
 
صادقی در ادامه بیان کرد: همچنین با راستی آزمایی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اجرای این طرح صورت گرفته شده است، استان اصفهان جزء استان های برتر شناخته شده است.
/2759/